.

خرید بک لینک
زندگی افقی ما روزای بدحال بودنیامون!

پ.ن:دیروز، مینو، الویه، لواشکای مرحوم، نیگا نارنجیارو!

....

ما را در سایت . دنبال می‌کنید

برچسب: ماجرای من و خانم دکتر,ماجرای من و,ماجراي من و,ماجرای منو معشوق مرا پایان نیست,ماجرای من و دختر,ماجرای من و شریکم محسن پرویز,ماجرای من و همسرم,ماجرای من و سه تا دخترام,ماجراي من و پدر شوهرم, نویسنده: بازدید: 209 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 1:11

دومین روزی بود که از درد زنگ شدم به مامان
واقعا اگه "ویروس" یا "عصبیه" نبود دکترا چیو تشخیص میدادن.
خییییلی خوابم میاد! ایشالا سه چهار روز دیگه دوباره راه میفتم و خوب خوب میشم.☺

....

ما را در سایت . دنبال می‌کنید

برچسب: حال همه ما خوب است اما تو باور نکن,حال همه ما خوب است شکیبایی,حال همهٔ ما خوب است اما,حال همه ما خوب است اما تو باور نکن دانلود,حال همه ما خوب است اما تو باور نکن,mp3,حال همه ما خوب است دانلود,حال همه ما خوب است ملالی نیست,حال همه ما خوب است ولي تو باور نكن,حال همه ما خوب است mp3, نویسنده: بازدید: 225 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 1:11

دیشب گفت دیگه نمیشه، باید بابامو بفرستم با بابات صحبت کنه!گفتم نه نمیتونم اصلا بهش فکر کنم. بزار خودمو پیدا کنم بعد فکر کنم...گفت تا کی؟ بعد محرم خوبه؟؟؟گفتم نه!میگه همیشه تصورم یکی شبیه تو بود، از مامانم بپرس، موهای فرفریت، خودت، سن و سالت...نمیخوام ادامه بدهاما میگه از دفعه اولی که منو دیدهاز وقتی حواسم بهش نبوده و اصلا نمیشناختمش و ندیده بودمشاز اون که از دور منو تماشا میکردهاز اون روز لعنتی گفت که توی خونه ایرانی دیوارارو رنگ میکردیموقتی ناهید بهم گفت مریم ازین اتاق بیرون نیا!وقتی نمیدونستم اون ب ....

ما را در سایت . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 284 تاريخ: جمعه 16 مهر 1395 ساعت: 7:29

چقدر خوبه توی هر کاری سلیقه آدمو قبول داشته باشن...چه حس قشنگیه وقتی ازت مشورت بخوان توی انتخابشون!اینکه حتی لباساتو تحسین کنن رنگایی که انتخاب میکنی طرحاشاینکه ازت میپرسن بنظرت چجوری قشنگ تره؟امروز پر بودم ازین حسای قشنگاز یه عالمه تحسینجمله های خوبعالی بودولی به شدت خستمبخاطر اون قهوه ها تا 4 نخوابیدمو الانم از 7 بیدارمدلم یه عالمه خواب میخواد اونم توی اتاق سردی که آفتاب اومده تا وسط اتاق و افتاده روتختتختی که وسط وسط اتاقهچشمام داره بسته میشهخووووووو پیشششش ....

ما را در سایت . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 214 تاريخ: پنجشنبه 15 مهر 1395 ساعت: 9:23

دیشب هر دومون خوب نبودیم.
من و مینو
به این فکر میکردیم که کاش خواهر بودیم باهم
خواهر واقعی
اینقدر کافی بود که شبایی که هر دوتامون ناراحت بودیم کنار هم سرمونو رو بالش بزاریم.
با تمام حال بدی که داشتیم همدیگه رو دلداری میدادیم
صبحم با معده درد رفت سر کار
امروز شاید بازم بریم گلشن
شایدم بریم کوه
چقدر خوبه دارمش
خدایا شکر
این ادمای خوب زندگیمن که منو سرپا نگه داشتن تا حالا
❤ عاشقتم خدا

....

ما را در سایت . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 252 تاريخ: پنجشنبه 15 مهر 1395 ساعت: 0:07

دیشب وقتی بابا داشت تاریخو میپرسید یه لحظه ماتم برد
هیچی یادم نمیاد هیچی!
جز اینکه یه سالی مث این روزا خوشبخت ترین دختر زمین بودم...

پ.ن: مرده شور حافظه قوی ما رو ببرن !
پ.ن2: بی ادب شدم با مینو گشتم.
پ.ن3: میشه هنوزم خندید :)
پ.ن4: نه دنبالش نیستم
پ.ن5: قوی ترینم
پ.ن6: بخند
پ.ن7:
:)

....

ما را در سایت . دنبال می‌کنید

برچسب: من خالي از عاطفه و خشم,من خالی از عاطفه و خشم دانلود,من خالی از عاطفه و خشم آکورد,من خالی از عاطفه و خشم متن,شعر من خالی از عاطفه و خشم,من , خالی از عاطفه و خشم,آهنگ من خالی از عاطفه و خشم,من خالی از عاطفه خشم,دانلود آهنگ من خالی از عاطفه و خشم,دانلود آهنگ من خالي از عاطفه و خشم, نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: سه شنبه 13 مهر 1395 ساعت: 1:43

تمام این سال ها که می نوشتم
تمام این روزهای بشدت شاد و بشدت دلتنگ
فقط یک چیز را خوب فهمیدم
که هیچ چیز
هییییییییچ چیز
در این دنیا نمیتواند جای
" دیگری"
را بگیرد...



پ.ن: خاموشی!

....

ما را در سایت . دنبال می‌کنید

برچسب: ما هیچ ما نگاه,ما هیچ ما نگاه اثر کیست,ما هیچ ما نگاه ریحانه,شعر ما هیچ ما نگاه,کتاب ما هیچ ما نگاه,وبلاگ ما هیچ ما نگاه,معنی ما هیچ ما نگاه,دانلود ما هیچ ما نگاه,دانلود کتاب ما هیچ ما نگاه,اثر ما هیچ ما نگاه از کیست, نویسنده: بازدید: 222 تاريخ: دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت: 5:04

کاش همین الان یکی پیدا میشد و پیام میداد:
میدونم الان خوب نیستی
بیا بریم بیرون
فقط یه دور میزنیم
تو خونه نمون اینقدر...
چقدر دلم میخواست اون ادم یه ادم خاص بود
ولی نیس!

پ.ن: نازی، نعیمه، مینو، نیوشا ... همه و همه دارن واسه این چتد روز تنهایی من نقشه میکشن،
اما نمیدونن واقعا چی میخوام
چقدر بده که نمیشه گفت با چی دلت آروم میشه
چقدر بده که نمیشه گفت میخوام تنها باشم
مینو بهتره این وسط... درک میکنه!

....

ما را در سایت . دنبال می‌کنید

برچسب: یه شب که مثل مرثیه خیمه زده رو باورم, نویسنده: بازدید: 266 تاريخ: دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت: 5:04

امیدوارم دیشب یه خاطره تلخ تو زندگیم نشه
دهکده شاندیز
سبقت گرفتنای مامان
باغ پرندگان
خدایااااا فقط خودت کمکم کن
خود خود خودت!

....

ما را در سایت . دنبال می‌کنید

برچسب: چی بگم که خیلی تنهام,چی بگم,چی بگم والا,چي بگم,چی بگم مرضیه,چی بگم از دل تنگم,چی بگم به عشقم,چی بگم داریوش,چي بگم والا,چی بگم مرضیه mp3, نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 21:44

مگه یه آهنگ میتونه اینقدر خوب باشه؟؟؟
خیلی وقت بود با آهنگی اشک تو چشام جمع نشده بود
یه روزی میاد خواجه امیری
شمال رستاک ❤❤❤
داره تموم میشه این روزا
تنهاییای خود خواسته
این سبک زندگی

....

ما را در سایت . دنبال می‌کنید

برچسب: o fortuna,o face,o fallon mo,o fantasma,o fortuna lyrics,o fallon il,o face bar,o face meme,o fortuna song,o from home, نویسنده: بازدید: 191 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 21:44

صفحه بندی